onsdag den 24. juni 2015

Om igangværende projekter

Jeg er sådan en der altid har gang i alt for mange projekter på en gang.
Derfor har jeg sat det som mål for min sommerferie at jeg skal have afsluttet nogle af alle projekterne.
Her er en liste over igangværende projekter:
- trøje til Atlas
- kjole til Carla
- fødselsdagsgave til Elna
- baby cardigan
- fugl
- trøje til mig
- trøje til mig
- halsrør til Alma
- pulsvarmere til mig
- vest til mig
- firkant til babytæppe

Her er en liste over projekter jeg skal have startet:
- babyvest til den nye yndlingsbaby der er på vej (ikke min)
- kjole til Alma
- kjole til Elna
- et stk ønskestrik

Jeg håber inderligt at jeg når at gøre noget færdigt her hen over de næste to mdr, hvor jeg har sommerferie, så må vi se hvor mange projekter der er på listerne når ferien er slut...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar